Zgromadziliśmy tutaj najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów oraz odpowiedzi na nie. Staraliśmy się aby odpowiedzi były krótkie i zrozumiałe, jeśli mimo to potrzebują Państwo obszerniejszych wyjaśnień lub jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do wysłania zapytania korzystając z formularza ponizej.
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „nie pamiętasz hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłany zostanie link do resetowania hasła. Po kliknięciu w link możliwe będzie utworzenie nowego hasła
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów i gromadzić punktów za dokonane zakupy.
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Dokonać rejestracji można na dwa sposoby: Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis “Zaloguj” i następnie w rubryce “Zarejestruj się” wpisać: nazwę użytkownika, adres mailowy oraz hasło. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem utworzenia konta. Konto jest od razu aktywne. Podczas finalizacji zakupu zaznaczyć opcję załóż konto, wpisać nazwę użytkownika oraz hasło. Konto zostanie utworzone a na adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie jego utworzenia.
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „adresy” a następnie “edytuj
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować drogą mailową – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Z reguły wysyłka zamówienia następuje w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, nie później jednak niż w czasie 72 godzin chyba, że przy zamówionym produkcie był odrębny zapis dotyczący dostępności czy czasu wysyłki.
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości samodzielnej modyfikacji, jednak jeśli nie zostało jeszcze wysłane, można dokonać modyfikacji telefonicznie.
Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
To zależy od wielu czynników każda sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie.
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?
Jest to typowo internetowy sklep w związku z tym nie ma możliwości odbioru osobistego. Podane adresy w zakładce kontakt są tylko w celach informacyjnych i do korespondencji.
Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?”
Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Natomiast jeśli płatność za towar zostanie dokonana on-line to nie ma konieczności dokonywania płatności przy odbiorze. Można podać dowolny adres dostawy – np. osoby, którą chcemy obdarować.
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
W obecnej chwili nie ma takiej możliwości, jednak niewykluczone, że wkrótce taka możliwość będzie.
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.
Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?
Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.
W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar noszonych przeze mnie ubrań?
Należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej przy każdym produkcie.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie zachęcamy do skorzystania z poniższego formularza.
Zarządzaj zgodami plików cookie
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić komfort przeglądania i wyświetlać (nie) spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub jej wycofanie może negatywnie wpłynąć na niektóre funkcje strony/sklepu.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.